KARTLEGGING AV KUNDEREISER - TJENESTEDESIGN

Gjennom vår rammeavtale med Posten har Centerpoint nå mottatt en konkret forespørsel etter en konsulent innen service design til et spennende oppdrag.

Oppdraget omfatter hovedsakelig kartlegging av ulike kundereiser hos Posten og Bring. Det er behov for en ressurs med erfaring på området slik at vedkommende kan være en nyttig sparringspartner med tanke på  å etablere en god arbeidsmetode, begrepsbruk etc. i organisasjonen. I tillegg er det en fordel med interaksjonsdesign-kompetanse slik at vedkommende også kan bistå i andre ”vanlige” UX-prosjekter.

Ressursen skal hovedsakelig jobbe med følgende prosjekter:

  • Posten skal starte et kundereise-prosjekt hvor de skal kartlegge ulike tjenesters kundereiser
  • Design av et internsystem for å håndtere priser og avtaler mot bedriftsmarkedet
  • Eventuelle andre små UX-oppgaver

Centerpoint er interessert i å komme i kontakt med personer og miljøer med kompetanse innen dette fagområdet. Dette gjelder både for dette oppdraget og for fremtidige oppdrag.

Detaljer: 

  • Sted: Oslo sentrum
  • Oppstart: Snarest
  • Stillingsandel: 100 %
  • Varighet: 30.juni 2017 med mulighet for forlengelse
  • Søknadsfrist: ASAP
     

SØKE PÅ STILLINGEN?

Ta kontakt med Anniken Thurmann-Nielsen på 22 47 94 23 eller anniken@centerpoint.no for å søke eller få mer informasjon om stillingen.